Ostatnio dodane:

Wizyta klas młodszych w Bałtowie

Niemal wszyscy uczniowie klas I – III w dniu 18 maja 2016 r. wyruszyli na wycieczkę do Bałtowa. Po dość długiej podróży dotarliśmy do Parku Jurajskiego. Przygodę zaczęliśmy od zwiedzania Zwierzyńca Górnego. Słuchając opowieści przewodnika, z okien autobusu oglądaliśmy m.in. wielbłądy, lamy, żubry, jaki, emu i bydło zebu. Niektóre z tych zwierząt chętnie zaglądały do wnętrza naszego pojazdu z nadzieją na pyszny poczęstunek.

W Zwierzyńcu Dolnym kontakt z fauną był jeszcze bliższy, gdyż dzieci mogły pogłaskać owce i kozy oraz z bliska obserwować zwyczaje małp, surykatek, skunksów, szopów, jak też wielu innych zwierząt.

Następnie obejrzeliśmy Skansen Pszczeli, w którym podziwialiśmy ule o przedziwnych kształtach oraz olbrzymi pomnik pszczoły robotnicy.

Podczas spaceru ścieżką dydaktyczną JuraParku mieliśmy możliwość obejrzeć ponad 100 modeli dinozaurów i innych prehistorycznych stworzeń w naturalnej wielkości. Interesujące opowieści pani przewodnik przykuwały uwagę wielu uczniów. Najwięcej emocji wzbudziła wizyta w Prehistorycznym Oceanarium. Za pomocą trójwymiarowego przekazu dzieci zobaczyły, jak wyglądało życie w wodzie tysiące lat temu i spotkały się „oko w oko” z groźnym rekinem.

Znalazł się też czas na rozrywkę na placu zabaw. Niektórzy wcielili się w role jaskiniowców, inni zajęli się pracą paleontologów i odkopywali szkielet dinozaura, a pozostali wybrali ćwiczenia fizyczne. Z wycieczki wróciliśmy zmęczeni, ale pełni nowych wrażeń.Opiekę nad uczniami sprawowały panie: Elżbieta Czubak, Wioletta Korycińska, Monia Lipska – Zientara oraz Beata Spozowska.

B. Spozowska

Drukuj PDF

Powrót do góry

Stopka

Zsbiala.org | Strona administrowana przez Grzegorza Karpińskiego

Publikowanie zamieszczonych materiałów bez podania źródła zabronione.